Kulturni turizem

Evropska komisija in druge mednarodne organizacije so že v začetku novega tisočletja z vrsto raziskav dokazale, da je vlaganje v kulturo tudi vlaganje v družbeni in gospodarski razvoj, saj se vsak euro, vložen v ta sektor, večkratno povrne. Še posebej izstopa kulturni turizem, saj ta predstavlja 40% celotnega evropskega turizma, kar štirje od desetih turistov pa se za določeno turistično destinacijo odločijo na podlagi njene kulturne ponudbe. Posamezni spomeniki, zgodovinska mestna jedra, arheološka najdišča, muzeji, galerije, uveljavljeni festivali, sejmi, v zadnjem času pa vse bolj tudi tematske kulturne poti, namenjene kolesarjem in pohodnikom, so jedro te ponudbe, pri čemer naš prostor s svojo bogato zgodovino in umetnostjo seveda ne zaostaja. Društvo zato spodbuja vse dejavnosti, povezane s kulturnim turizmom, promovira posamezne kulturno turistične produkte in storitve ter sledi novostim in primerom dobrih praks doma in po svetu. Hkrati pa društvo spodbuja tudi kritične razmisleke o posledicah masovnega turizma in o iskanju ravnovesja med doživetjem na licu mesta in izkušnjo v virtualnem okolju.
 

Arcevia, Loretello, 10.5.2014